woensdag 2 juli 2014

De laatste week school...

DAG ALLEMAAL!!!!!!! :-)

HET IS VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!
Hopelijk hebben jullie de vakantie allemaal goed ingezet!
De zon heeft zich al flink laten zien, dus ik vermoed (en hoop) dat jullie al veel buiten hebben gespeeld!

Hier nog een verslagje van onze laatste week in het derde leerjaar..

Er werd nog héél hard gewerkt!





Onze bloempotjes werden gevuld met aarde en bloemzaadjes.
















We speelden een leuk pizza-spel!
De kinderen moesten opdrachten uitvoeren.
Bij elk goed uitgevoerde opdracht kregen ze een tip. (Ingrediënt.)
Hapjes, soep, pasta, ... Wat kon het toch zijn?

HIER kan je de foto's bekijken van onze leuke dag!



En dan... De laatste schooldag!

- Viering
- Verrassing: Een ijsje van Rossi
- Trefbaltoernooi: Hoera voor de leerkrachten!
- Dikke knuffels uitdelen in de klas en vertellen wat voor een fantastisch schooljaar ik gehad heb!
- Afsluiten: Dansen, dansen, dansen!

HIER kan je de foto's bekijken!


En nog even dit....



Ik heb enorm genoten van het voorbije schooljaar!
Jullie waren een klas met pit. Fantastisch om te zien hoe jullie jullie talenten ontwikkelden en toonden aan anderen. Jullie inspireerden elkaar én mij! 
Ik ben fier op wat jullie hebben bereikt en stuur jullie met een trots gevoel naar het vierde leerjaar.

Nogmaals BEDANKT voor de leuke attenties! Tekeningen, briefjes, kaartjes, geschenkjes, ...
Ondertussen heeft alles hier een mooi plaatsje gekregen.

Veel liefs, geniet van jullie welverdiende vakantie en tot volgend schooljaar!!!


'Juf' Jolien